PŘIJMEME RECEPČNÍ

Do našeho týmu přijmeme recepční . Více informací na srytr@cordeus.cz

VOLNÁ PRACOVNÍ POZICE – PRACOVIŠTĚ DETOXIKACE

Máte hlubší zkušenosti z oblasti detoxikace, je téma očisty těla vaší vášní, chtěli byste se stát součástí našeho skvělého týmu v centru trvalého zdraví Cordeus a rozvíjet své poslání a odbornost? Baví vás inspirovat druhé a pomáhat jim při detoxikaci? V našem týmu odborníků a terapeutů nabízíme příležitost na pracovišti detoxikace a hydrocolon terapie.

Kalendář akcí

<< Kvě 2019 >>
PÚSČPSN
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Nejbližší akce

Poslední novinky

Zasílání novinek

Novinky a kalendář akcí na Váš email

Formulář byl odeslán, děkujeme.

Cvičení převažně v nízkých polohách, zaměřené na správné dýchání a techniku pilates. Vše probíhá pomalu, tak, aby klienti poznávali své tělo a vnímali své pocity. Po konzultaci s lékařem vhodné i pro klienty s pohybovým omezením a těhotné ženy.

Pilates je znovuobjevený systém cvičení, které jeho autor Josef Hubertus Pilates sestavil již ve dvacátých
letech minulého století a celý svůj život jej zdokonaloval. Už ve čtyřicátých letech si cvičení Pilates získalo popularitu u profesionálních tanečníků a herců v New Yorku jako užitečné kompenzační cvičení. Dnes se zajímá o Pilates stále větší množství lidí, kteří jsou unaveni z atmosféry fitcenter či cvičebních studií zaměřených na aerobik.

K příznivcům Pilates se přidávají také fyzioterapeuti a rehabilitační pracovníci. Pilates je svou podstatou totiž cvičení rehabilitační, napravující, přitom je velmi prospěšné i pro výkonné sportovce. Pracuje se zde s hlubokými balančními svaly, o kterých člověk ani neví, že je má, nevidí je, nenahmatá. Přitom právě ony jsou oporou pro páteř, odlehčují kloubům a celé kostře. Tento cvičební systém vede k posílení a protažení svalů celého těla a snaží se přitom využít vyvážené spolupráce těla a mysli. Rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává zádové, břišní a hýžďové svalstvo jako základ správného držení těla. Účelem je posílení centra – jádra těla tzv. “power house”. Celkově vypracovává dlouhé, štíhlé svaly. S důrazem na správné dýchání okysličuje svaly, podporuje cirkulaci krve a obnovuje celkovou vitalitu, takže se člověk cítí osvěžený, tělo se stává silné a ohebné.

Cvičení je velmi intenzivní. Cvičí se na zemi. Cvičit by se mělo optimálně 2x týdně. Při tomto cvičení se budete cítit rozdílně již po 10 cvičení a po 30-ti týdnech si všimnou změny i jiní.

Pro koho je Pilates vhodné?

Cvičení je určené pro všechny věkové kategorie, muže i ženy. Vhodné je pro lidi s chronickou bolestí zad, s nadváhou, pro lidi trpící stresem, nebo se zájmem o prevenci osteoporózy. Je vhodné i pro ženy, které se chystají otěhotnět (významně zpevní břišní svalstvo), nebo pro již těhotné ženy, které si chtějí pevné svaly v břišní oblasti udržet i během těhotenství. Na Pilates můžete přijít i unaveni po namáhavém dni, během cvičení budete cítit jeho náročnost, ale na konci hodiny budete mít sílu a energii a vaše starosti budou zvládnutelnější.

ROZVRH LEKCÍ

CENÍK CVIČENÍ 



Pilates basic

Cvičení probíhá pomalu, tak, aby klienti poznávali své tělo a vnímali své pocity... vhodné pro začátečníky!

Pilates advanced

Cvičení pro ty, kteří již znají techniku pilates...Vhodné pro pokročilejší!

Pilates "dobré ráno"

Prevence proti bolestem páteře, práce s ploskou nohy, srovnání těla před pracovně náročným dnem...