Kalendář akcí

<< Led 2019 >>
PÚSČPSN
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Nejbližší akce

Poslední novinky

Zasílání novinek

Novinky a kalendář akcí na Váš email

Formulář byl odeslán, děkujeme.

Fitness poradenství s osobním trenérem

Pohybové aktivity a cvičení je vhodnou formou pro snížení hmotnosti při nadváze i pro nárůst svalové hmoty v těle. Snahou poskytovaného poradenství je zabezpečit soulad pohybových aktivit s energetickým příjmem. Snažíme se o nalezení návrhu přirozené formy pohybu (jako je např. chůze, běh, práce na zahradě, plavání, jízda na kole, lyžování a celá řada dalších rekreačních sportů) až po vytvoření individuálního tréninkového plánu a jeho realizace pod odborným vedením.

Spojení doporučených pohybových aktivit (sestavení cvičebního plánu, tréninky s osobním trenérem, kondiční cvičení….) se změnou stravovacích návyků (sestavení a vyhodnocování individuálního jídelního plánu, sestaveného v programu metabolic balance) je ideálním způsobem hubnutí a tvarování těla, přičemž výchozí stav i postupné změny jsou pravidelně monitorovány moderním tělesným analyzátorem Tanita (komplexní analýza vašeho těla pomocí bio-elektrické impedance).

V případě dotazů k „FIT aktivitám“ se můžete obracet na naši specialistku Martinu Pišťáčkovou, která je připravena pomoci vám dosáhnout zlepšení vaší fyzické kondice a vzhledu.

Objednávky na recepci 251 097 311, 251 097 411 nebo info@cordeus.cz

Něco o aerobním cvičení

Základem všech forem aerobního cvičení je, že při nich vykonávaná cvičení je vykonáváno středně vysokou intenzitou, bez vzniku kyslíkového dluhu – je to cvičení aerobní.

Pravidelné aerobní zatěžování o délce aspoň 20, ale nejlépe 50 až 90 minut, působí příznivě na srdečně-cévní systém, dýchání (zvětšení kapacity plic), pohybový systém (kloubní pohyblivost a posilování), mění metabolismus a prokázaný je i pozitivní vliv na psychiku.

Doporučená forma aerobního cvičení zahrnuje zahřátí a protažení (strečing), blok aerobního cvičení, zklidnění, posilovací cviky a závěrečné protažení.

Aerobní cvičení (z řeckého aero = vzduch) je taková pohybová aktivita, kdy práce svalů a metabolické procesy v nich, probíhají za přítomnosti kyslíku.

Aerobní cvičení je jakékoliv cvičení prováděné střední intenzitou po delší čas se zvýšenou tepovou frekvencí. Během takového cvičení je kyslík využíván k přeměně tuků a glukosy k produkci adenosintrifosfátu neboli ATP, což je základní zdroj energie pro buňky. Tělo primárně používá k výrobě ATP glykogen, avšak při déle trvajícím výkonu začne tělo používat tukové zásoby. Tohoto efektu se využívá při hubnutí. Konečným produktem aerobních procesů je oxid uhličitý a voda.

Opakem aerobního cvičení je anaerobní cvičení, což je cvičení za nedostatečného přísunu kyslíku. Jde o velké výkony během krátké doby, např. sprint.

Přínos aerobního cvičení

Pravidelným aerobním cvičením se zlepšuje výkonnost kardiovaskulární systému (plic, srdce a oběhové soustavy). Také dochází k pálení tuků (hubnutí), zejména ale až po 30 minutách cvičení.

Hlavní zdravotní přínosy

  • snížené riziko onemocnění srdce
  • snížení krevního tlaku
  • snížení celkového cholesterolu
  • zvýšený oběh a zlepšení výkonu srdce a plic
  • snížení tuku v těle

Lektor: Ing. Martina Pišťáčková