Kalendář akcí

<< Lis 2017 >>
PÚSČPSN
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Nejbližší akce

Poslední novinky

Zasílání novinek

Plavání pro těhotné je velmi oblíbenou aktivitou, především v druhé polovině těhotenství, neboť voda pomáhá nadnášet a tak se maminky cítí velmi pohodlně a uvolněně. S plaváním je však ideální začít již po I. trimestru, tzn. po 12. týdnu těhotenství. Pravidelné plavání či pohyb ve vodě totiž významným způsobem přispívá ke zvyšování kondice v průběhu těhotenství.

Je známo, že některé těhotenské potíže ve vodě mizí, či se alespoň zmírní… Ustávají např. bolesti v zádech, uvolní se oblast krku a ramen, navíc šlachy a klouby nejsou zatěžovány tak jako při cvičení na suchu.

Občas mají budoucí maminky strach z různých infekcí nebo poševních mykóz, způsobených pobytem v bazénu. Tyto obavy však nejsou na místě!

Porodní asistentka Bc. Lucie Marková doporučuje

„Pokud jste náchylná k těmto infekcím i v době před otěhotněním, doporučuji použít pro Váš klid vhodné tampóny s probiotiky (např. o.b. nebo ellen), případně speciální ochranné tampóny pro koupání, které jsou napuštěny jen čistým vazelínovým olejem (např. Senta Protect).“ Bc. Lucie Marková, porodní asistentka Maternity care

Cvičení se zaměřuje na cviky podporující svalové skupiny k porodu, uvolnění pánevního dna, posílení prsních, hýžďových a zádových svalů. Nezapomíná se ani na relaxaci a nácvik správného dýchání. Naučíte se to nejdůležitější, dýchání, zlepšíte kondici a mimo jiné si příjemným způsobem odpočinete od denního shonu a starostí, vyměníte zkušenosti, zlepšíte náladu. To vše zcela jistě přispěje k „pohodovému“ porodu.

Tato pohybová aktivita nemá žádná omezení, není důležité v jakém jste měsíci, ale pouze jak se cítíte a co vám váš požehnaný stav dovolí.

Maminky, přijďte si s námi zacvičit do velmi příjemného, 30°C vyhřátého bazénu, těšíme se na vás…

ROZVRH BAZÉNU

CENÍK

OBJEDNÁVAT SE MŮŽETE NA RECEPCI 251 097 311, 411

web_shutterstock_137553527 (2)50