PŘIJMEME RECEPČNÍ

Do našeho týmu přijmeme recepční . Více informací na srytr@cordeus.cz

VOLNÁ PRACOVNÍ POZICE – PRACOVIŠTĚ DETOXIKACE

Máte hlubší zkušenosti z oblasti detoxikace, je téma očisty těla vaší vášní, chtěli byste se stát součástí našeho skvělého týmu v centru trvalého zdraví Cordeus a rozvíjet své poslání a odbornost? Baví vás inspirovat druhé a pomáhat jim při detoxikaci? V našem týmu odborníků a terapeutů nabízíme příležitost na pracovišti detoxikace a hydrocolon terapie.

Kalendář akcí

<< Kvě 2019 >>
PÚSČPSN
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Nejbližší akce

Poslední novinky

Zasílání novinek

Novinky a kalendář akcí na Váš email

Formulář byl odeslán, děkujeme.

Kurzy vaření s Metabolic Balance® | RYBY A MOŘSKÉ PLODY
15. 05. 201917:00 - 20:00

Kurz vaření: Ryby a mořské plody

15/5 2019 | 17:00 – 20:00

Ryby a mořské plody patří v metabolicky vstřícné stravě mezi skvělý zdroj bílkovin. Jsou superpotravinou a  ideálním zdrojem lehce stravitelných bílkovin a užitečných tuků a jejich příprava je velmi snadná. Jejich maso obsahuje kromě vitaminů B12, vitaminu D a A i kvalitní a plnohodnotné bílkoviny, jód a Omega-3 mastné kyseliny. Ryby jsou pro svůj obsah vitamínů, minerálů a zdravých tuků ideální pro udržení pružné pokožky bez vrásek. Podílí se na tom hlavně rybí tuk, ale například i fluor a zinek. Posilují imunitu, udržují silné a lesklé vlasy, mají vliv na prevenci zubního kazu a zrychlují hojení.

Maso ryb obsahuje velmi žádoucí omega-3 mastné kyseliny – víc jich je opět v těch mořských. Rybí tuk výrazně snižuje pravděpodobnost vzniku krevní sraženiny a infarktu, chrání srdeční sval před arytmií. Snižuje i riziko nemocí krevního oběhu, zmírňuje příznaky lupénky, je nezbytný pro zdravý vývoj očí a mozku. Konzumace ryb může také zlepšovat náladu – obsahují vitamín B12, který se stará o zdraví nervového systému, ale i dostatek železa, které je velmi důležité pro tvorbu serotoninu, hormonu dobré nálady. Při nedostatku vitaminu D trpí srdce, ale hlavně kosti. Pokud chceme mít pevné kosti a nebát se osteoporózy, je právě maso z ryb jeho dobrým zdrojem. Víc je ho přitom v rybách tučnějších – v lososovi, makrele, tuňákovi (a to i konzervovaném), úhoři, ale i v konzervě sardinek.

15/5 | 17:00 | 3 hodiny | 1.690 Kč

Více informací o kurzu a možnost přihlásit se můžete kliknutím na tlačítko níže…

Kurzy vaření podle programu Metabolic Balance_Praha

Kurzy vaření podle programu Metabolic Balance v Praze. Naučte se připravovat recepty podle programu Metabolic Balance pro zdravý metabolizmus, hubnutí a extra energii.